Zo bekend dat het niet eens een merk meer lijkt
Luxaflex is al sinds de introductie in de jaren vijftig van de vorige eeuw een zeer gewaardeerd fenomeen in de Nederlandse huishoudens. In bijna alle gezinnen in Nederland werd gekozen voor dit mooie merk en de hoge kwaliteit in jaloezieën en screens. Deze jaloezieën werden zelfs zo bekend dat het niet eens meer een merknaam leek. Er kwamen andere merken op de markt en de mogelijkheden namen toe. Nog steeds (en dan met name bij de oudere generatie) worden jaloezieën aangeduid als “de Luxaflex”, terwijl het soms al jaren van een ander merk ergens in huis hangt.
De geschiedenis van Luxaflex
Het merk komt, in tegenstelling tot wat velen denken, niet uit Nederland, maar uit de VS. Ontwikkelaars Joe Hunter en Henry Sonnenberg wilden iets compleet anders op het gebied van zonwering op de markt brengen en bedachten daarvoor de horizontale aluminium jaloezieën. Precies deze jaloezieën werden een doorslaand succes dat wereldwijd op het gebied van raambekleding zijn weerga niet kent. Het bedrijf heeft nooit stilgestaan en is blijven innoveren, waardoor u ook vandaag de dag de nieuwste en beste producten op het gebied van zonwering en raambekleding bij de dealers aantreft en terugziet bij vrienden, familie en misschien wel bij uzelf. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van dit en andere merken op het gebied van raambekleding en zonwering? Kom dan eens langs in de showroom van Rojas Zonwering en Montage in Nieuw-Vennep. Wij helpen u graag verder met advies en uitleg over de mogelijkheden die er zijn.